Evde Dişlerimi Nasıl Beyazlatabilirim

Evde dişlerimizi beyazlatmanın birçok yöntemi bulunmakta detayları aşağıda baylaştık ,sizde evde dişlerinizi beyazlatmak için aşağıdaki, yazımızı sonuna kadar okuyarak detaylı bilgi edinebilir ve deneyimlerini paylaşabilirsiniz. Dişlerimiz bizim sağlıklı, daha güzel gülümsememizi sağlar. Sizi daha çekici gösterir. Ama sararmış, mat dişler ise tam tersi olarak sizi itici, çirkin gösterir. Dişlerimizi günde en az 2 defa fırçalamalıyız. …

Limon ve Karbonatla Evde Gebelik Testi Yapmak

Limon İle Gebelik Testi Nasıl Yapılır? Limon ile gebelik testi yapmak oldukça kolaydır aşağıda detaylarıyla anlattık.. Hanımlar her adet gecikmesinde gebelik testi alıp uygulamakta sıkıntı çekmekte ve üşenmektedir. Bunun için bu durumlar genelde ertelenir. Teknoloji çağında olmamıza rağmen yeri gelir küçük ve geçerliği sağlanmış birçok teste başvurulur. Malzemeler kolay bulunan ve herkesin evinde kolaylıkla olabilecek …

TOPLU SMS İLE MÜŞTERİLERİNİZE KENDİNİZİ HATIRLATIN !

Piyasada kalıcı olmak zor!Ürünlerinizin tanıtımı ve müşterilerinize kendinizi hatırlatmak için toplu sms göndermek ise bu yöntemlerden en hızlı olarak uygulayabileceğiniz bir yöntemdir. Günümüz serbest piyasasında firmaların kalıcılığı yakalaması oldukça zorlu bir durum. Piyasada yer alan firmalar ise bu kalıcılığı yakalamakta en pratik ve etkili yol olarak toplu SMS yollama yolunu tercih ediyorlar. Bu tespiti yapmak …

Pegasus Uçak Bileti Nasıl Değiştirilir

Pegasus uçak bileti almak için ne yapmanız gerektiğini size adım adım anlatıp,sonrasında yine pegasus biletinizi değiştirme yada pegasus uçak biletinizi nasıl iade edebileceğinizi anlaticam ayrıca koltuk numarası seçmeden uçakta nasıl yanyana oturabileceğinizi de anlatıcam,çünkü pegasus koltuk seçimi ücretli olduğundan bunu ücretsiz olarak nasıl olduğunu detaylıca göreceksiniz. Pegasus uçak bileti nasıl alınır? Pegasus uçak bileti almak …

BALLI MASKE TARİFİ

Merhaba arkadaşlar kahve telvesi maskenin devamı geldi, bu sefer ise ballı maske hakkında bilgi vericeğim.. Bu bilgiler ile evde kendiniz cilt bakımınızı yapabilirsiniz. Hemde evdeki malzemeler ile de bu işlem kolayca sağlanabilir. Bu işlem genellikle burun bölgesinde oluşan siyah noktaları temizlemek, cildi yenilemek ve gözenekleri açmak için kullanılan bir formüldür. MALZEMELER; *1 adet yumurta akı …

Kiminin Evi Kendi İç Dünyasıdır

Şimdi bu fotoğraflara bakarken sizlerde fark ediceksiniz ki her evin aslında insanın kendi dünyası olduğunu. Niye ben senin  evinde rahat edemem? yada neden sen bir arkadaşının evinde en fazla 2 gün kalır evine geldiğinde, ”oh be dünya varmış, insanın kendi  evi gibi yok”denir? Bu resimlere bakarken bu söylenen sözde aslında kasıt edilen konu tam olarak …

KAHVE TELVESİ İLE PEELİNG

Merhaba Sevgili Okurlar.. Bugün ki konumuz kahve telvesi ile sürekli başımızın dertte olduğu, siyah noktalarımız, sivilcelerimiz ve  cildimizdeki gözenekler. Kahve telvesi ile bu problemleri çözmek artık daha kolay ve rahat. Yapılan bu işlemden sonra oluşan siyah noktalardan kurtulucaksınız, cildinizde yağlanma olmayacak ve kullanmış olduğumuz makyaj malzemeleri yada havadaki toz ile bile tıkanan gözeneklerimiz tıkanmayacak aksine …

Benim Gözümden iPhone 6S Plus

Meraba arkadaşlar bu gün ki konumuz iPhone 6S Plus, gün geçtikçe kendi geliştiren bir teknoloji çağında bulunuyoruz. Ve her geçen gün kendini daha geliştirmiş bir cihaz ile karşımıza çıkılıyor. Şimdi ise Apple muhteşem bir cihaz ile geldi karşımıza. Öncelikle 4 renk seçeneği sunuyor bize ;  ‘’ Gümüş, Altın, Uzay Grisi, Roze Altın ‘’ olarak başlıyor. …

Anne Sütünü Artıran 7 Bitki

Tüm dünya genelinde hamilelik çok özel ve kutsaldır. Kadın zaten başlı başına mükemmeldir. Annelik ne kadar özelse emzirmekte öyledir. Günümüzde doktorlar en az 6 aya kadar emzirmeyi önerselerde bağzı sebeplerden dolayı sütün kesilmesi görülmektedir. En büyük sebeplerden biri sitrestir. Annenin başında toplanan akraba eş dost muhabbetlerini bilirsiniz. Anneyi daha da sitrese sokmakla beraber hamilelik Sonrası …

Ciklet Balıkları ve Ciklet Bakımı

İyi bir akvaryum balığı hastasıysanız ve akvaryumunuzda canlı, parlak renkler görmekten hoşlanıyorsanız ciklet balıkları tam size göre demektir. Cichlid olarak da adlandırılan ciklet balıkları bakımları zor olsa da bakıcısına zevk veren bir türdür. Yoğun alt türleri nedeniyle de farklı seçenekler sunan ciklet balıkları ülkemizde son 10 yılda en çok tercih edilen balıklar sınıfına girmiştir. Peki bu …